FAQ

URUCHAMIANIE

  1. Wyskakuje mi komunikat "System Windows ochronił ten komputer"

    Komunikat wyświetlany jest przez Microsoft i nazywa się Smart Screen. Informuje on o tym, że Windows nie rozpoznał jeszcze wydawcy programu. Nie dotyczy on w żaden sposób wykrywania wirusów. Smart Screen zniknie samoczynnie, gdy HackShield zostanie pobrany przez większą liczbę graczy. Aby przejść dalej, kliknij w tym komunikacie na "więcej informacji", a następnie w "uruchom mimo to"

  2. Klikam "Graj" ale gra się nie uruchamia

    Sprawdź czy nie masz włączonych niedozwolonych programów typu Cheat Engine. Jeżeli sprawdziłeś wszystkie możliwości, ale gra w dalszym ciągu się nie uruchamia to prosilibyśmy o przesłanie nam na Discordzie:

    1. pliku z datą zdarzenia z folderu crash-reports
    2. pliku crash.log z folderu logs

    Owe pliki możesz znaleźć w: "folderze z zainstalowanym HackShieldem"\client\1.X\1.X.X

  3. Chciałbym uruchomić więcej niż jedną sesję gry

    HackShield zezwala na uruchomienie tylko jednej sesji gry na danym urządzeniu.

LAUNCHER

  1. Launcher zużywa dużo zasobów procesora

    Kliknij na ikonę zębatki w prawym górnym rogu Launchera i zaznacz pole "Tryb niskiego wykorzystania zasobów". Launcher nie musi być włączony gdy jesteś w grze. Możesz wyłączyć go w każdej chwili.

GRA

  1. Moje shadery nie działają

    Na paczce działają tylko dozwolone przez nas shadery. Listę dozwolonych shaderów możesz sprawdzić na: https://hackshield.pl/shaders.

  2. Znalazłem błąd w działaniu paczki

    Błędy można zgłaszać na naszym discordzie.

  3. Chciałbym grać na paczce, ale nie mam Minecraft Premium

    HackShield umożliwia granie tylko graczom posiadającym konta premium.

  4. Kupiłem kosmetyki ale nie widzę ich w grze.

    1. Upewnij się, że masz włączoną widoczność kosmetyków w grze. Podczas gry kliknij ESC -> HackShield Options -> Cosmetics.
    2. W Launcherze wybierz zakładkę "Profil", a następnie po prawej stronie w panelu "Ekwipunek" kliknij w kupiony przedmiot, aby założyć go na postać. Jeżeli przedmiot jest założony to jego ikona będzie podświetlona.

INNE

  1. W FAQ nie ma odpowiedzi na moje pytanie

    Zadaj nam pytanie poprzez formularz kontaktowy na stronie lub na jednym z przeznaczonych do tego kanałów na naszym oficjalnym serwerze Discord: dc.HackShield.pl

  2. Nie działa mi makro, nagrywanie lub inny program.

    Musisz uruchomić dany program jako administrator.